Всички стоки предлагани в електронния магазин на Стар Мебел ЕООД www.Starmebel.bg са нови и се продават в оригиналните си опаковка. Условията за гаранция и рекламация на стоки в България се урежда от действащият ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (ЗЗП).
| ГАРАНЦИЯ
В случай на фабричен или производствен дефект, който е установен веднага след получаването на продукта в присъствието на куриера моля веднага сигнализирайте на нашите телефони
| РЕКЛАМАЦИЯ
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на Стар Мебел ЕООД и му се изпраща верния за сметка на Стар Мебел ЕООД.
| Как да върнете продукт?
1. Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да се свържете с нас , за да ви го изпратим. 2. Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения формуляр за връщане.
Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.
Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният: ПОЛУЧАТЕЛ: Стар Небел ЕООД до офис на Спиди : гр.Провадия, един е
Възстановяване на сума – получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка по банков път (по посочената във формуляра за връщане банкова сметка). В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.